5 Tem 2013

Windows 8 Yüklenmeye Değer Uygulamalar

Windows 8 PC versiyonu için yazılmıştır. 

Windows 8 cephesinde benim için her şey yolunda gitse de Microsoft için pek yolunda diyemeyiz. Bunda kuşkusuz en büyük etken kullanıcıların bir türlü metro arayüze alışamamış olmaları. Bu sorunu çözmek için Microsoft 8.1' e bir başlat çubuğu ekledi. Fakat bildiğimiz başlat çubuğu değil. Sadece metro arayüzüne ulaştıran bir buton. 

.Uygulamalara gelecek olursak: Windows 8  Android ve iOS' un çok gerisinde. Bunda da en büyük etken Windows 8' in kullanıcıya pek ulaşamaması.

Yine de güzel ve işlevli uygulamalar var. Bunlara göz atalım.

TWITTER

Benim en çok kullandığım uygulama. Uygulamaların en büyük vaadi sade bir arayüz. Twitter uygulaması bu vaadi gerçekleştiriyor.




RADYO

Radyo uygulaması oldukça başarılı. Premium ve ücretsiz seçenekleri mevcut. Ücretsiz sürümde 5 ülke seçip o ülkenin radyolarını dinleyebiliyorsunuz. Premium olursanız tüm dünya radyoları hizmetinizde. 

Bu uygulama sayesinde favori radyolarınızı ekleyebilir ve radyodan kayıt alabilirsiniz.


PRIMETUBE

Benim gözümde en başarılı Youtube uygulaması. Çalışırken Primetube u sağa veya sola dayayıp videonuzu izlerken çalışmaya devam edebilirsiniz. Ayrıca Youtube' dan video indirip offline olarak izleyebilirsiniz. 





Bunların dışında vikipedi, tivibu, skype, oyunlar vb uygulamalar da kullanılabilir. Ama zaten masaüstü ortamında bunların hepsini çalıştırabiliyoruz ve benim gördüğüm kadarıyla artı bir şey vaadetmiyorlar. 

Küçük Not: Daha birkaç tane daha uygulama deneyecektim ki mağazam çıldırdı hiçbirini kurmadı. Kızdım bıraktım. Masaüstü ortamından fazla bir şey vaad etmiyor :D 





Hiç yorum yok: